Opvang

Kinderopvang Zonnekinderen

Kinderopvang Zonnekinderen is een middelgrote kinderopvangorganisatie met locaties in de Liemers, Lingewaard en de Achterhoek. Ons Serviceburo is gevestigd in Arnhem. Dankzij meer dan 20 jaar ervaring in de kinderopvang groeit onze organisatie nog steeds. Wij blijven ons ontwikkelen door te kijken en te luisteren naar wensen en behoeften van kinderen, ouders en maatschappelijke organisaties.

Bij ons is ieder kind het stralend middelpunt! Dit betekent dat we ieder kind als een individu de mogelijkheid bieden om zich in zijn of haar eigen tempo te ontwikkelen in een veilige en vertrouwde omgeving.

Wij staan voor:

• Professionaliteit en kwaliteit.
  • Huiselijkheid.
  • Ontwikkelingsgericht werken met Startblokken.
  • Coaches inzetten voor leuke en uitdagende activiteiten.
  • Onze pijlers: Natuur & Avontuur, Sport, Cultuur, Multimedia & Techniek en Wereldwijs.

Zonnekinderen staat voor zorgzaamheid, huiselijkheid, veiligheid en plezier. Maar we zijn nóg meer dan dat! Onze pijlers laten zien wie wij zijn. Een bijzonder aanbod, waar we met zijn allen echt voor gaan en waar we trots op zijn. We kijken naar en gaan mee met de behoeften van ouders, van kinderen en van onszelf. We zijn vooruitstrevend en willen uniek zijn, inspirerend voor anderen. Kansen grijpen we en risico’s nemen we. Dan vallen we ook wel eens, maar opstaan doen we altijd! We blijven ontwikkelen en doen wat wij zeggen.

Pedagogisch medewerkers

Een glimlach toveren op het gezicht van een kind, dat is onze gezamenlijke drijfveer. Niet voor niets is ieder kind het stralende middelpunt bij Kinderopvang Zonnekinderen. En dat geldt ook onze medewerkers! We zijn allemaal verschillend, maar hebben allemaal kennis, talent en kwaliteit die we graag benutten. We zien kansen en gaan er (samen) voor. Daar hebben we lef voor nodig, maar ook hard werken, flexibiliteit en creativiteit. We werken samen dagelijks aan een stralende glimlach van kind, ouder en onze medewerkers!