Het Onderwijsteam

Het onderwijsteam

Onderbouw 1-2

Bovenste rij: Diana Mulder, Eef van Druijten, Monique van Rooijen, Linda van Steenveldt, Martine Venselaar, Annemarie Dingemans, Laura Bentelaar.
Middelste rij: Anne Koendering, Niki van der Sar – Rink, Marjolein Hol, Madeleen Pril, Lynn Wolters, Alexia Roelofs.
Onderste rij: Agnes van Haeren, Eva Rasing, Lysbeth Grutters – Klomp.

Middenbouw 5-6

Bovenste rij: Kaylee Balk, Toke Nijenhuis, Daphne Prasing, Mieke Steijns, Jorieke Veldman, Kristel Muis.
Middelste rij: Paula Demont, Puck Verhoef – de Graaff, Regina Peters, Marije Koning.
Onderste rij: Jeffrey Tiemessen
Niet op de foto: Annemarie Elkhuizen

Onderbouw 3-4

Bovenste rij: Anne Jansen, Diane Moll, Linda van Steenveldt, Marike Scheltens – Staal, Anneleen Middelhoven, Annemarie Dingemans.
Middelste rij: Agnes van Haeren, Ellen Witjes, Marieke Witkamp, Lieke Artz, Nina Scheeve.
Onderste rij: Jeffrey Tiemessen.
Niet op de foto: Annelijn Maas

Bovenbouw 7-8

Bovenste rij: Nina Sillessen, Silke Peelen, Alex Nijenhuis, Barbara van Gessel, Menno Goedhart.
Middelste rij: Danny Arends, Dieteke Lemos – Lentjes, Dave Hollink, Nina Benders, Wouter van Bekkum.
Niet op de foto: Amy Houkes.

MT

Bovenste rij: Agnes van Haeren, Marieke Witkamp, Alex Nijenhuis, Jorieke Veldman/
Onderste rij: Danny Arends, Björn Bouwmeister.