Aanvraag informatie onderwijs

Leuk dat u uw kind wilt aanmelden op ons IKC! Aanmelden kan het hele jaar door. Daarvoor kunt u een afspraak maken met onze onderbouwcoördinator, mevrouw Agnes van Haeren. Tijdens dit kennismakingsgesprek krijgt u een rondleiding door het gebouw en ontvangt u het inschrijfformulier, informatiefolder en praktische informatie. Wij bieden u de kwaliteit die u van ons IKC mag verwachten of gewend bent. Dit betekent dat er in enkele groepen beperkt (of geen) instroom mogelijk is. Kinderen die 4 jaar worden, worden in principe altijd geplaatst.

Ongeveer 6 weken voor uw kind 4 jaar wordt neemt de toekomstige leerkracht van uw kind contact met u op voor het inplannen van een aantal dagen waarop uw kind kan komen wennen.

• Date Format: MM slash DD slash YYYY